Моє фото
Юрій Петрович Ґудзь (1.VII.1956 – 20.II.2002) – поет, прозаїк, драматург, есеїст, публіцист, художник, філософ. Народився в с. Немильня Новоград-Волинського району на Житомирщині, помер у повних сорок п’ять років за трагічних і нез’ясованих обставин у Житомирі. Літературні псевдоніми Юрій Тетянич, Хома Брут, Хома (Іван) Брус. Член НСПУ (Житомир, 1991) та АУП (Київ). Багато подорожував, вів аскетичний спосіб життя, сповідував філософію летризму, макото, ісихазму. Засновник «Української Реконкісти». Автор поетичних книжок «Postscriptum до мовчання» (Торонто: Бескид, 1990), «Маленький концерт для самотнього хронопа» (Київ: Молодь, 1991), «Боротьба з хворим янголом» (Київ: Голос громадянина, 1997), романів «Не-Ми» та «Ісихія» (Кур’єр Кривбасу, 1998. – N6, 7, 2000. – N8,12; 2001. – N6.), книг прози «Замовляння невидимих крил» (Тернопіль: Джура, 2001), «Барикади на Хресті» (Тернопіль: Джура, 2009), «Набережна під скелями» (Житомир: Рута, 2012), «Barykady na Krzyżu» (Lublin, Warsztaty Kultury w Lublinie, 2014). Про автора: Невимовне. Життя і творчість Юрка Ґудзя: рецензії, статті, спогади, поезії, листи (Житомир: Братство Юрка Ґудзя, 2012).

понеділок, 1 червня 2009 р.

Надія Миколайчук. Юрко Ґудзь про картини художниці


Моя Душа у вирій скоро відліта...

Як казав мій друг сердечний Юрко Гудзь " поет, що уже пішов з життя" у " Пейзажі недовтіленному в птаха" - присвяченному мені художниці аматорці Надії Миколайчук (Сиротюк)... і " сьогодні ",- я раптом зрозумів: мені приснилася любов, останній день, і звільнення, і смерть... і я ще встиг до твого доторкнутися обличчя.(Із книги "Знаки білої крові"). Так і я вже встигла прожити весну свого життя, і літо,а вже і осінь на моїм обличчі спочиває... Душа ж моя з картинами моїми вже зрослася, а картини крила відростили. Я хочу любов свою, що до рідної неньки України душа моя плекає, і з вами люди розділити. Юрко Гудзь так і назвав свій вірш : "Картини Надії Миколайчук".
**
Насіння сонне сноведінь осінніх
У літо темряву сліпого лона,
Щоб проросло твоє спасіння
у кольорах самотньо-синіх
Не поспішай обітниці давати,
Що будеш жити так, як треба:
Кохання з ночі не впускати,
З обіймів вириватись в небо!
Душа повернеться до птахів,
До квітів і сумних ворожок,
А ти все будеш цілу зиму
Її вже з вирію чекати...
Насіння сонне сноведінь осінніх
У літо темряву сліпого лона,
Щоб проросло твоє спасіння
У кольорах самотньо - синіх...

Миколайчук Надія. 2009 рік
Тетянич Юрій (псевдонім Юрка Ґудзя). Про творчість Надії Миколайчук, Людмили Миколайчук (Бигич) // Україна. – №38, грудень 1992 року. – С.12 13

Немає коментарів:

Дописати коментар